Friday, June 21, 2013

Zadania

Legenda:


  • Poniżej znajduje się lista obecnych zadań dla poszczególnych członków stada. Tak jak wytłumaczone tutaj <klik> zadania będą podawane wraz ze stanowiskiem na który dana osoba się stara, a także  stopniem, które wykonanie zadania pozwoli jej osiągnąć.
  • Niektóre stanowiska wymagają wykonania więcej niż jednego zadania. Czasami wszystkie zadania będą pojawiały na raz (szczególnie jeśli są one "łączone" tj. jedno jest następstwem drugiego), czasami pojedynczo. Musicie być wyrozumiali i cierpliwi, ponieważ administracja nie zawsze ma czas na publikację zadań zaraz po tym kiedy się po nie zgłaszacie.
  • O zadania należy się ubiegać u Rady Stada lub u dowódcy swej kasty.

Zadania:



APARAJITA | Stanowisko - Wysłannik Charona | Stopień 1 (na 2)
Jak od dłuższego czasu wiadomo, polana Tum Fea ma dość mroczną i zagadkową przeszłość. Szczególnie martwiący jest ostatnio odkryty fakt, że dość niedawno służyła ona jako miejsce spotkań Nekromantom; ich działalność oraz jej skutki pozostają jednak niewiadome. Twoim zadaniem będzie udać się na tę polanę i używając swych zdolności dowiedzieć się jak najwięcej o przeznaczeniu kamieni Iaurledhd oraz poczynaniach Magów Śmierci. Najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo stada, a otwarty portal pomiędzy światem naszym a zmarłym jest... cóż, raczej nie podlega pod to pojęcie.
Format: Nie dotyczy.
Limit czasowy: Nieokreślony.
 Stopień 2 (na 2)
Jeśli okaże się, że portal pomiędzy światami został otwarty a zmarli są w stanie przekroczyć rzekę Styks bez żadnych konsekwencji, jako Wysłannik Charona powinnaś być w stanie zaprowadzić porządek i upewnić się, że nikt nie opuści podziemnej krainy. Jeżeli jednak, sytuacja na Tum Fea okaże się zupełnie bezpieczna zgłosisz się po inne zadanie.
Format: Raport w formie opowiadania (łączne dla obu stopni)
Limit czasowy: Nieokreślony.


LEFANDILL | Stanowisko - Dowódca Zwiadu | Stopień 1 (na 2)
ZALICZONE
Jako Dowódca Zwiadu będziesz musiał wykazać się nie tylko czujnością i umiejętnością tropienie, ale i zaradnością w nieprzychylnych sytuacjach.Wiele w zawiłych korytarzy wysokogórskiego kompleksu jaskiń jest wciąż niezbadana, w szczególności te należące do Szachownicy, zwanej tak ze względu na zawiłą strukturę i podzielenie na wiele "pól". Zwierzęta omijają ją ze względu na nieprzyjemny, przypominający pleśń zapach który dochodzi do jej wnętrza, który niektórzy przypisują pewnemu lubiącemu wilgoć stworowi. Twoim zadaniem będzie dokładana penetracja tej jaskini i upewnienie się, że dojdzie to eksmisji tegoż jegomościa, lub znajdzie się sposób na bardziej symbiotyczną egzystencję pomiędzy nim a stadem.
Format: Raport w formie opowiadania.
Limit czasowy: Nieokreślony
Stopień 2 (na 2)
Tak jak zostało ustalone w ramach drugiej części swego zadania poprowadzisz ekspedycję ze stada przez kompleks jaskiń, zezwalając tym samym na likwidację zamieszkującej ją maszkary.
Format: Rozgrywka
Limit czasowy: Nie dotyczy


TENNANT | Stanowisko - Doktor | Stopień 1 (na 2) |
ZALICZONE

Stopień 2 (na 2)
Jak wiadome jest wszystkim członkom stada zamieszkałe przez nas tereny sąsiadują z puszczą której królują chyże sarny. Niestety, naszych dobrodusznych sąsiadów dopadła straszna plaga gdzie kolejni członkowie ich małego stada padają martwi u brzegu rzeki - każdy naznaczony charakterystycznymi, czerwonymi plamami poparzeń. Na początku zdawało się, że plaga jest spowodowana zanieczyszczeniem wody, jednak niestałość infekcji sprawia, że to rozwiązanie jest mało prawdopodobne.

W swej desperacji sarny zwróciły się do nas po pomoc i wierzę, że jako stadny Doktor z żyłką detektywa we krwi podołasz zadaniu i rozwikłasz zagadkę Szkarłatnego Horroru.
Format: Raport w formie zadania
Limit Czasowy: Nieokreślony

SCHANEL | Stanowisko - Negocjator | Stopień 1 (na 1)
[do ogłoszenia]

RED CHILLI | Stanowisko - Druid | Stopień 1 (na 1)
Rodzina mieszkających w głębi puszczy szopów przyniosła nam ostatnio całkiem nieprzyjemne wieści. Otóż, jeśli wierzyć ich niepokojącym raportom Leśny Duch został obudzony i w swym gniewie zniszczył domostwa i tereny łowieckie mieszkających tam Mniejszych Braci. Szopy od dawna mieszkały na terenach spoczynku Opiekuna, wiedząc jak poruszać się po jego wrażliwym ciele, jednak nowy miot okazał się bardziej beztroski w swych figlach przynosząc straszliwe konsekwencje swych zabaw.
Jako stadny Druid ufam, że będziesz w stanie uspokoić tę wrażliwą istotę i ponownie wysłać ją do snu upewniając się przy tym, że szopy mogą spokojnie kontynuować swój żywot.
Raport: W formie opowiadania
Limit czasowy: Nieokreślony

IRRISINN | Stanowisko - Posłaniec | Stopień 1 (na 1)
[do ogłoszenia]

PONGO | Stanowisko - Skrytobójca | Stopień 1 (na 2)
Wraz z Lafandillem udasz się do kompleksu jaskiń zwanego Szachownicą. Zamieszkuje go szkaradna bestia, słynna ze swego obrzydzenia do światła słonecznego. Z pomocą reszty ekspedycji masz pozbyć się tego niechcianego lokatora w możliwie miłosierny sposób i w ten sposób zapewnić bezpieczeństwo całemu stadu.
Raport: W formie opowiadania bazowanego na rozgrywce
Limit czasowy: Nie dotyczy
Stopień 2 (na 2)
[do ogłoszenia]

PONGO | Stanowisko - Rabuś | Stopień 1 (na 1)
Wielu mawia, że nie ma stwora bardziej zawładniętego manią kolekcjonerstwa niż sroki. Otóż, pogląd ten jest mylny. Smoki są rasą absolutnie poświęconą swej jubilerskiej pasji a wśród nich, specjalistami skrywania swych drogocenności są Żmije. Pewien szczególny przedstawiciel tego gatunku gnieździ się niedaleko Lothlin a jamę przepełnioną ma najróżniejszymi skarbami. Wszystkie jednak są tego samego, czarnego koloru co jego łuski, stąd przezwisko Wdowy. Wśród tych skarbów znajduje się niezwykle rzadka Czarna Perła, którą wykradniesz i oddasz stadu.
Raport: W formie opowiadania
Limit czasowy: Nieokreślony


NOX | Stanowisko - Medium | Stopień 1 (na 1)
W czasie gdy Aparajita pracowała nad zamknięciem portalu na polanie Tum Fae, jedna z dusz, którym udało się przedostać do naszego świata, wymknęła się i teraz samotnie błądzi po należących do stada terenach. Ci, którzy ją widzieli, opisują tę sylwetkę jako utkaną z nocnej mgły. Nikt nie zbliżył się jednak do niej ze względu na wyjący płacz, który ta postać z siebie wydaje i który zdobył jej imię "Banshee". Jako medium wysyłam Cię na poszukiwanie tej zjawy i liczę na to, że uda Ci się zrozumieć, czego tutaj szuka i nakłonić do powrotu do jej własnego świata. Życzę Ci dużo odwagi i powodzenia.
Raport: W formie opowiadania
Limit czasowy: Nieokreślony

No comments:

Post a Comment